Alla inlägg den 23 januari 2019

Av linda - 23 januari 2019 12:05

Hej på er 

förra veckan var vi på öppna förskolan där jasmin bestämmde sig för att hon ville ha en svans hon tyckte att det kan ju vara bra sa hon.

   

vi ska gå dit lite oftare hade vi tänkt . vi har varit på pyssel på biblioteket vi tog casper oxå med oss .

   

kul tyckte de små fast jag var inte lika impad av det .Huvudsaken att de hade kul iallafall.

I söndags komm min son hem med gråten i halsen och skrek att jag måste spärra hans kort.Jag var ju på toa och fixade lite och hörde att det var alvarligt direkt .Han hade blivit rånad och slagen av ett gäng nere i trollsjön .

jag ringde 112 direkt. De hade varit 10 stucken som hade gett sig på min son och han hade inte en chans att komma där ifrån. Han fick ta emot slag och han blev skallad. De hotade honom och sa att om han golar så skulle de döda honom. Tur var att han klarade sig utan allvarliga skador.Vi är fortfarnde så chockade över detta. Anton är ledsen över sin mobiltelefon och sina kort . Jag har sakt till honom att jag bryr mig inte om någon mobil huvudsaken att han klarade sig det är det som är viktigt. Så klart att han är ledsen han har ingen mobil nu och kommer inte ha på ett bra tag för de pengarna finns inte till någon ny eller begagnad mobil.

vi får se om vi hittar en begagnad s8 och vad det kostar.

Idag har jag följt honom till skolan så får vi se om han vill att jag ska hämta honom oxå.

skolan är informerade både kuratorn,rektorn, och mentorn .

Vill bara att denna mardrömmen ska vara slut och att de som har gjort detta åker fast.

Så arg och ledsen är jag ,men oxå rädd för att de ska ge sig på honom igen för vi har anmält .

stod i tidningen igår om det usch.

snart kommer Anton hem och då blir det lite fika och en massa prat han behöver få prata av sig.

Nu får ni alla ha det så bra

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards