Direktlänk till inlägg 21 juli 2019

En härlig blandning

Av linda - 21 juli 2019 23:49

godkväll på er där ute 

hoppa ni har det bra .

vi har det bra och allt flyter på här som vanlig i en lite för snabb takt ,barnen har bara en månad kvar ,jag menar vart tog tiden vägen liksom .Vi passar på att njuta av den sista månaden som de har sommarlov kvar. Tänkte jag skulle uppdatera er lite i allafall har inte hunnit blogga så mycket så nu får det bli ett inlägg.

Pontuz har tagit studenten och är så jäkla stolt över honom att min fina son har tagit studenten.

student festen var i tjörnarp församlings hem.

Det var många som komm på festen så det var jätte kul.

tog lite bilder som jag bjuder er på

                         

Lite besök till vårdcentralen har  vi oxå behövts akut snabbt .

Lolo fick en allergisk reaktion och på bara två timmar så hade hon svullnat upp av ett myggbet .

     

så hemskt att se henne så där vi ringde och fick en tid men kunde inte vänta längrre så vi åkte dit tidigare istället

Kortison tabletter fick hon och utskrivet medicin att ta om det skulle hända igen.

Annars har det inte hänt så mycket här mer än det vanliga. sitter och funderar på om vi ska välja Tosselilla eller Helsingborgs djurpark. svårt att välja ,men vi får se vad det blir.

Nu sitter jag här och gäspar en massa och är rikigt trött idag,är väll dax att hoppa i loppe lådan skulle jag tro   

Ni får ha det så bra så länge 

kramizzar   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards