Alla inlägg den 11 november 2020

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute.

Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu.

Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits .

Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt inga minus grader änn   , vilket är tur för mig som alltid fryser oavsett väder  .

Idag hade barnen en önskan och de var sugna på Lusse katter ,redan   .

Mamma snälla du kan väll baka det .

Det får bli lite lusse katter till mellis idag tror jag .

Snart fyller både Elissa och Elias år vet inte änns vad jag ska köpa .

Elias har önskat sig en klocka en aktivitets  klocka så han kommer få det ,men mer vet jag inte . tänkte om jag ska köpa en korg från dollar store som han kan använda sen och fylla den med lite godsaker och ett present kort från HM.

sen packa in det fint i cellofan papper får nog bli något sånt tror jag ,till elissa har jag ingen anning om vad jag ska köpa.

 Nu  kan  jag inte fastna här mer annars blir det inga Lussekatter de gör ju inte sig själv .

Ni får alla ha det bra och ta hand om varandra

kram  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards