Alla inlägg under oktober 2012

Av linda - 31 oktober 2012 23:10

redan onsdag inte klokt ju.

vart tar lovet vägen någonstans jag hinner inte med.pontuz är här hos oss på lovet så roligt det är .

idag harjag hunnit md mycket städat och packat och i dag till kvällsmat blv det kalops som vi alla gillar.

alla sover så jag sitter här själv och njuter lite av egentid ja min man sover oxå.ska dricka lite te och bara njuta av tystnaden.

i morgon är det tvätta som står på schemat så tråkigt men det är ett måste med många barn.

ni får alla ha en bra dag 



Av linda - 29 oktober 2012 18:51

i dag har vi varit i lund med caspers ben .

står i kö på operation för att förläng hans hälsena igen.

annars har vi inte gjort så mycket packat lite till inte så långt kvar tills vi flyttar ju ska bli skönt.

vi har äntligen fått ett positivt besked att min man får stann hos oss så det känns så skönt .en stor lättnad är det.

vet inte vad jag ska skriva riktigt sitter här med värsta dunder huvudvärken från helvete .hopas den går övr snart fy för att inte må bra . i morgo ska elias på dagis en stund sen snare komer pontuz hem ska bli kul saknar han som tusan.

i morgon blir det vägning på bvc för lullo(julia)  spänande att se hon gillar mat min lilla prinsessa allt hon kan få tag i är gott hon gillar  att äta smör oxå.vi får se vad de säger i morgon .

kram på er alla ha en fortsatt trevlig dag 


Av linda - 26 oktober 2012 14:33

Idag har det inte hänt så mycket.
Jag tvättar och det är så tråkigt att springa till tvätt stugan hela tiden.
I morse fick jag att göra Julia har långa fingrar.hon tar allt hon når..hon blir så glad när hon kan ta någon.
Idag tog hon rödbets salladen glad är hon och klart det smakar ju gott haha

Av linda - 24 oktober 2012 11:37

Detta köpte vi i måndags till Julia och Elias.
Julias första klämmor

Av linda - 24 oktober 2012 11:32

Då är det Elias tur han har hög feber.och är inte så glad min lille prins.
I måndags var vi i lund på audiologen och kollade Julias hörsel vi måste tyvärr dit igen lite tråkigt.
Vi promenerade till botulfs platsen sen för att gå på HM och se om de hade lite klämmor till Julia och vi hittade små klämmor och några andra med hello Kitty.
Elias fick vantar för det behövde han lägger in en bild på det sen.
Ni får alla ha en fortsatt trevlig dag

Av linda - 15 oktober 2012 10:09

Ny vecka nya tag .

veckorna går snabbt nu usch börja känna mig lite stressad mycket som ska hinnas med.

vädert är ju häller inget att hurra för regn och kallt och trist.men fint när det är massa färger från löven i träden mina barn gillar att springa i alla löv högar och kasta löv på varandra .

i dag händer det inte så mycket här blir en dag inne idag det regnar här så vi går nog inte ut.

nu blir det lite lek med de små de stora är i skolan.

ha en bra dag på er alla och ta hand om varandra

Av linda - 11 oktober 2012 11:45

nu får ni veta varför jag är så glad .

jo det är så att vi ska flytta ska bli så skönt tycker jag .

hel kyl och frys istället för halv av varje. Diskmaskin finns det jag slipper diska 5 gångerom dgen ,blir ju så när man är många.de stora ska dela rum och de små delar.nu önskade man ju att man var rik så man kunde få inreda barnens rum fint.

tänkte att i julias och elias rum ska enna sidan av rummet vara kille och andra sidan flickigt där de ska ha deras säng.,men jag har inga flickiga leksaker,hmm hon fyller ju snart år så hon får önska sig lite flickga leksaker.

då menar jag ju lite tavlor och sånt och leker ju lika bra med bilar så det spelar ju ingen roll ,men något flickigt vill man ju ha.

eller kanske bara jag som tycker så .

hur har ni gjort när ni haft barn som delar rum flicka pojke.

skriv och berätta. 

kram till er alla och ha en bra dag och ta hand om varandra.

Av linda - 6 oktober 2012 13:20

i dag blir det en dag inne för oss.

ska fixa lite här hemma.,men det brukar man ju göra ,men i dag har jag väldigt mycket att göra .

barnen springer runt här oh kör bilar och säger wromm wrom liv i luckan är här med det är bara mysigt gillar inte när det är för tyst för köpa lite egna bilar till elias. ska berätta något sen jag är så otroligt glad över ,men det komer lite längre fram.vill så gärna få tag på lila gardiner skule vilja ha det i stora rummet.det är inte lätt att hitta .

nu ska jag göra lite lunch det blir vitkålstuvning ,en potatis,köttbular..

ni får alla ha en fortsatt trevlig dag kramizar på er


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards