Alla inlägg under mars 2019

Av linda - 8 mars 2019 01:49

Hej på er där ute mitt i natten.

Sitter och väntar på attElissa ska somna om igen, hoppas hon gör det snart .

Igår var vi på invigningen av nya coop som haröppnat på flygstaden här i eslöv.

 


kallt att stå och vänta tyckte Jasmin ,men vi behövde inte vänta så länge innan de öppnade .

Så mycket folk det var.

 En massa bra erbjudande hade dem helt klart värt att åka dit jag till och med fick tag på kökshandukar som jag behövde.

verkar vara en bra affär fint och snyggt i affären.

Jag träffade en kändis med som sjöng där Lotta Engberg hon uppträde

   


 

.Elissa älskar och dansa så hon dansade till musiken oxå.

Det bjöds på tårta olika frukter och glass och godis ,dricka .Kassorna strejkade så vi fick stå och vänta länge,när de komm och bjöd på godis och undrade om barnen ville ha godis sa jag nej eftersom vi äter inte något med svingelatin.Killen gick direkt och sa vänta så hämtar jag något annat.han komm med en påse godis som vi kan äta och som dessutom var mjölkfritt i .vilken service alltså.

Fiskedamm var där oxå så de fick hova upp sin fisk   , fina fiskar fick de .

 

 

målar bok och kritor över lyckliga blev dem.

Jag hade ju missat det med att man fick en goodie bag så jag tänkte inte mer på de fören de sa glömm inte din goodiebag glad blev jag fanns massor bra i den.

Nyfikna flickor som ville plocka upp de snabbt så fort vi kom hem

 

 


Under natten till igår hade vi ett mystiskt besök en tårttjuv har varit här   .

Undra vem det är som har tagit marsipanen på tårtan.

 

Jätte konstigt ,har mina misstankar om vem som är denna tårttjuv som snor marsipanen från tårtan .Liv i luckan blev det i allafall här om vem som gjort de ,alla lika oskyldiga när man frågar vem som gjort de    .


Nu får det snart bli sängen här klockan är ju 02 på natten .

godnatt på er 

kramizzar  

men 

Av linda - 6 mars 2019 22:22

hej på er 

härär det tyst som musen ,alla sover så jag sitterr här och tittar på tv och skriver .

Sport lovet har varit och det bara flög förbi ,men lite hans med ändå   .

Biblioteket hade pyssel man kunde göra .Barnen älskar att måla och pärla så det blev lite sånt och de fick göra egna nyckeringar och pinsoxå.

     

Jag blev överraskade med nytta armband av Jasmin och nyckelringar av lolo.

 

tog två av de stora barnen på lite resturang besök på pizzeria vikingen. Jag verkligen älskar deras kycklingpizza.

 

I helgen var Elissa bjuden till sin kompis vendelas kalas åh vad hon nästan har tjatat ihjäl mig om detta kalas. Hon hade haft det jätte roligt på kalaset .

     

Det har ju varit semledagen igår .

Åt ni några semlor ?

vi åt semlor på karidal så goda dem var.

   

Lolo och Elias hade studie dag så vi passade på att gå och fika då  med min kompis.


Idag fyller Anton 14 år inte klokt ju tyckte inte det var så längesen jag födde honom.

 

Hemma gjord kebabrulle valde han till mat och prinsess tårta till efterätt.

Nu var alla i familjen så mätte så vi orkade ingen tårta så vi bestämmde att vi tar den och kakorna i morgon istället.

Imorgon öppnar stora coop här i eslöv så tänkte ta jasmin och elissa med mig dit ,de andra är i skolan . se om de har några öppningserbjudande.

Ha det bra så länge






Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards