Alla inlägg under oktober 2013

Av linda - 17 oktober 2013 10:15

 så nu slipper jag blogga från mobilen  vi har internet igen som är bra . skönt man  behöver sitt internet kan ju inte baetala räkningar eller nåt så jag fick åka till biblioteket och låna en dator där . nu komer jag skriva när jag vill igen   .i helgen var haj paj med familj här så roligt att träffa dem de var ett tag sen vi sågs. vi pratade massor åt godmat 

baymegryta med ris och sherie åt vi och vi friterade lite pommes oxå och chiken nuggets super gott.

i söndags var vi hos min syster då mosters lille pojke blev 3 år inte klokt ju redan 3 år .

vi fick jätte god sallad med pasta och kyckling i så himla gott .

och tåratn var oxå god.

nu iveckan har inte hänt så mycket har bara tagit det lugnt soterat mitt pysselskåp så vi får plats med de smås  kläder där och.jasmin är mer än en månad nu ochbara växer för varje dag .hon har fortfarnade vänt på dygnet  .sover på dagen och vaken på natten .

men hon vänder nog snart tillbaka det igen hoppas jag ,

man känner sig lite trött   hahahah

nu ska jag gå och passa på att vila lite medans jasmin sover en stund

ha en fortsatt bra dag på er




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards