Alla inlägg under oktober 2017

Av linda - 24 oktober 2017 21:44

hej på er 

det var ett tag sen ju .Dagarna går så snabbt att jag inte hinner med ibland önskar man lite fler timmar på dygnet.

mycket har hänt sen sist. lite jobbiga saker med ,men det kommer ordna sig.

Idag var jag med Jasmin hos tandläkaren. Det gick jätte bra och fina tänder har hon .satt själv i stolen med ,det trodde jag inte hon skulle göra.

   

Jasmin använder fortfarande napp,men idag gav hon den till Trolle som finns hos tandläkaren och samlar nappar till sina trollbarn. Hon fick välja en liten present av tandläkaren för hon varit duktig och gett den till Trolle.

vi gick till sysnsam för att beställa tid för synundersökning till mig .lite sur blev jasmin för hon ville med ha glasögon.

en runda till coop han vi med oxå och hoppa hage på coop var kul.

 

Fick veta idag att jag hade vunnit en tvling och hämtade vinsten idag .

 

ska bli gott chokladen då kaffe är inte gott usch nää det får min man dricka.

Nu är det dax att göra sig i ordning för att dra till jobb .

ni får ha det så bra så länge

kramizzar  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards