Alla inlägg under maj 2017

Av linda - 31 maj 2017 07:44

Hej på er
Nu är maj slut och en ny månad börjar. Tiden går.
Här inte skrivit så mycket här,Men det får ju bli ändring på de.
Ebo hade sin fest den 13 maj och så klart var vi där.
Barnen tyckte det var riktigt kul. Korv grillning prov på att sitta i traktorn och maskin gräsklipparen och hoppborg.
Fisk damm oxå fast mina barn kunde inte äta alla godisar där i eftersom vi inte äter svingelatin.
Glass till barnen Som de fick välja själva i kiosken wofflan. Elissa som inte tåler mjölkprotein fanns det oxå glass till.
Dagen var lyckad även fast de fick stå länge och vänta på att bli målade.

Mina flickor har varit modeller och de make det massor till och med jasmin som annars är jätte blyg.
Hon verkligen växte och levererade helt toppen bilder trots sin blyghet .Anakonda kidswear var de modeller för.jätte fina kläder och mjuka och sköna tyckte flickorna.

Ikväll blir det jag och Lolo egentid.Avslutning fest på dagis i kväll.
Ni får ha det så bra så länge.
Kramizar

Av linda - 12 maj 2017 18:12

Hej på er där ute

har ni oxå ett härligt väder idag .Här är det sol och lite varmare än vad det brukar vara.

I dag har min kompis Inger varit hos oss jätte roligt jag behöver vara bland vänner och familjen just nu och ta vara på varje postiva saker så mycket som det går. Min älskade syster vet att vi har det tufft just nu med allt och vad är inte bättre då än bebis mys och massa härliga leende man får,fast flickorna tyckte att det tog lång tid innan lilla Edvard ville vakna

     

Varit på fest på ica oxå fast den dagen pratar jag gärna inte om vill bara glömma vad som hände senare på dagen.

   

Anton kom hem för några dagar sen och sa mamma jag vil att du ska vara glad och så fick jag en jätte fin överaskning.Ett jätte fint halband som han har gjort.Jätte fint.

 

Vi har även varit en rund på mines lunden och tändt ljus .Skulle behöva min mormors stärkande ord.Hon visste alltid och stötta alltid när man behövde de.

   

 

snart dax att äta kvällsmat här .

lasagne blir det .

Ni får alla ha det så bra så länge 

kramizzar   




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards