Alla inlägg under maj 2019

Av linda - 4 maj 2019 22:02

Hej 

Ja precis som jag skrev , kan man ju undra.Jag har inte varit här på ett tag några har frågat när jag tänker blogga igen ,eller om något har hänt eftersom jag varit frånvarande från bloggen.

Ingen har hänt bara jag som behövde ta en pause ett tag från bloggen , men är till baka och barnen tycker de är bra för de små har frågat om varför jag inte har tagit så mycket bilder ,men mamma ska du inte lägga de i bloggen snälla och instagram.

Vi här i skåne har varit bort skämmda med värme  en massa   vissa dagar upp till 25 grader varmt rikigt härligt


 har blivit glass i stora lass eller kanske inte rikigt men nästan   

   

vi passade på att köpa en studsmatta till barnen en förtidig Eid present

 

Iveckan var Jasmin och Elissa lediga från dagis så vi passade på att göra lite ärrende på stan och gå och fika lite 

flickorna älskade de rosa blommorna på träden

 

   

Igår hade jag planerat att vi skulle gå och äta glass idag 



,fast i morse var jag inte glad eller så sugen på att gå och äta glass kan jag ju säga, vaknade till detta  

  Alltså vart tog värmen vägen och solen .

inget kul detta alltså.

Jag hoppas på bra väder i morgon tänkte gå med barnen på pokemon go jakt och en tur till ica och hämta ett paket.

Nu tänkte jag se om jag hittar en bra film på Netflix eller fortsätta på någon serie jag ser på .

Ni får ha det så bra så länge

kramizzar   




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards