Alla inlägg under mars 2018

Av linda - 30 mars 2018 16:13

Hej på er
Dagarna flyter på här och springer iväg snabbt som tusan. Här händer det inte så mycket mer än de vanliga.
Eller jo något nytt har ju hänt.
Jag har blivit moster igen till två söta pojkar.

Så bebis sugen man blir. Vi har inte varit och hälsat på än vi har varit så förkylda och inte vill smitta dem måste få bebis mysa snart.
Min äldsta son pontuz han har fyllt 18 år den 20 mars. Inte klokt ju vad tiden går.

Passar på att önska er en glad påsk    
Vi firar inte påsk men Påsk mat äter vi och godis och så klart Påskmust.
Äta måste man ju   
Ha det nu så bra i påsk

Av linda - 12 mars 2018 15:54

Trött tröttare tröttast så har det varit hela helgen.kännt mig ur form hela förra veckan och på fredagen när jag komm hem fick jag huvudvärk och så trött skulle kunna sitta upp och sova ,kännde mig bättre sen i går igen.

Veckan som varit flög förbi som vanligt och vi hade en grabb som blev 13 år 6 mars.

   

Anton han sa att nu är jag tonåring och kommer få en massa finnar på mig så chips är inget för mig.Tog två dagar sen hade han handlat chips. Ihelgen tog vi en promenad till ica och handlade lite mello gott bara vi flickor.

och mello mys blev det fast jasmin somnade 20 minuter innan det började.

Lolo hon somnade i slutet och Elissa med  .

       

Jag och Elias satt och tittade och jag hejade inte på någon speciel ,men Elias hejade på Benjamin och Rolands.

Han hoppades på Benjamin jätte mycket och när han vann så blev han jätte glad.


  Idag har vi en ninja flicka i huset .

Jasmin ville vara ninja flicka i håret idag.Då fick det bli det då, glad och nöjd blev hon med håret.

   

Nu är det dax att hämta hem de små från fritids och dagis.

ha det bra så länge

kramizzar  


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards