Direktlänk till inlägg 6 mars 2019

sportlov och lite blandat

Av linda - 6 mars 2019 22:22

hej på er 

härär det tyst som musen ,alla sover så jag sitterr här och tittar på tv och skriver .

Sport lovet har varit och det bara flög förbi ,men lite hans med ändå   .

Biblioteket hade pyssel man kunde göra .Barnen älskar att måla och pärla så det blev lite sånt och de fick göra egna nyckeringar och pinsoxå.

     

Jag blev överraskade med nytta armband av Jasmin och nyckelringar av lolo.

 

tog två av de stora barnen på lite resturang besök på pizzeria vikingen. Jag verkligen älskar deras kycklingpizza.

 

I helgen var Elissa bjuden till sin kompis vendelas kalas åh vad hon nästan har tjatat ihjäl mig om detta kalas. Hon hade haft det jätte roligt på kalaset .

     

Det har ju varit semledagen igår .

Åt ni några semlor ?

vi åt semlor på karidal så goda dem var.

   

Lolo och Elias hade studie dag så vi passade på att gå och fika då  med min kompis.


Idag fyller Anton 14 år inte klokt ju tyckte inte det var så längesen jag födde honom.

 

Hemma gjord kebabrulle valde han till mat och prinsess tårta till efterätt.

Nu var alla i familjen så mätte så vi orkade ingen tårta så vi bestämmde att vi tar den och kakorna i morgon istället.

Imorgon öppnar stora coop här i eslöv så tänkte ta jasmin och elissa med mig dit ,de andra är i skolan . se om de har några öppningserbjudande.

Ha det bra så länge






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards