Alla inlägg under juni 2013

Av linda - 19 juni 2013 11:23

i lördags var det gårdsfest här på vårt område 

jätte trevligt var det med tipsrunda .lotter,godis regn,mat och en massa skratt   

vilket arbete de har lagt ner på festen hade super trevligt.å ett stort tack till styrelsen på vårt område som fixat allt detta till oss som bor här .träffade många som vi pratade med roligt lite synd var att det började regna som tusan när vi satt och åt maten sallad ,potatis sallad kyckling klubbor.så det var bara till att gå hem ,men vi var alla nöjda och trötta ändån.

barnen fick jätte mycket godis som de fångade när det var godisregn de små fick godispåsar så de var jätte glada .

musik fanns det oxå och elias och julia ville knappt äta utan de ville dansa hahah.synd att jag inte han ta några bilder .

men man kan inte vara snabb alltid.

idag blir det en liten runda till det blå huset ( lekplatsen påvårt område) mina små älskar att leka där .

om det nu inte blir regn då får vi hitta på något annat kul.

nu får ni alla ha det så bra kul att några av er följer min lilla blogg .


Av linda - 13 juni 2013 14:38

såg nu att mina bilder i det andra inlägget har hamnat helt fel ,vet inte hur man rättar till det ihäller så ja det får vara så.har börjat blogga från mobilen och ibland blir det tyvärr lite konstigt så ni får ha överseende me det .

här har vi tråk väder idag usch gillar inte regn men det behövdes det är så torrt ute .blir en tråk dag idag  hemma.

så jag bjuder på lite glada bilder som piggar upp lite  som vi tog när vi var hos mina mormo jag och de små busfröna.

     

hahahah såg nu att elias han blunda på fotot man kan inte få det bra alltid   

nu måste jag väcka julia nu får hon inte sova mer för då sover hon inte i kväll.

ni får ha en fortsatt trevlign dag 

Av linda - 11 juni 2013 12:27

Casper och anton hade skolavslutning den 5/6 så skönt tyckte de att kunna sova länge .ja de sov länge första dagen på sommarlovet de vaknade klockan 11 haha
Så sov morgon fick de .
I lördags grillade vi så gott med grillspätt och kyckling grillade vi med riktigt gott blev det.i morgon kommer pontuz äntligen hem några dagar ska bli kul.
Jag får skriva mer sen men bjuder er på lite bilder så länge

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards