Alla inlägg under augusti 2018

Av linda - 19 augusti 2018 00:07

Hejsan på dejsan
Hoppas ni där ute har det bra.
Sommar lovet har tagit slut och dax att återgå till rutinerna igen .lite tråkigt men så är det. Hoppas det dröjer innan hösten är här. Bjuder er på lite bilder av våran ledig dagar.

Ibland kan man fynda när man är ute på promenad

Jätte fint men skulle behövas måla om men det får bli till nästa år.
Många härliga frukostar ute blev det.

Jasmin och elissa lekte i trädgården när de säger. Mamma jag tror vi behöver snö nu .
Jag vill göra snögubbe och åka pulka . Nä vet ni vad måtte det dröja länge tills vi är där usch för kallt och snö,då fryser jag ihjäl ju.

Vår fina Mulki här oxå varit hos oss

Vi har alltid lika kul när hon är här hos oss.
Vi har varit lite hos min syster oxå så klart.
Fick bebismysa med .

Tog en bild på mosters lille morot med

Liten runda till hembyggds parken i Ängelholm hans med oxå. Det är så fint där .

Det tar lite tid att åka dit . För man måste göra ett tåg bytte i lund ,barnen älskar åka tåg så det är ju tur de.

Glass i stora lass är ju ett måste när det är sommar ochvarmt .

Djur finns det med i hembyggds parken.
Lite panik fick vi då vi såg att staketet såg löst ut så vi började springa för geten försökte ta sig ut. Jag mena vem vill bli stångad i röva ,inte jag i alla fall så vi sprang därifrån. Vi var lite i pytteskogen med .

Barnen tyckte det var roligt i pytteskogen .
Och de älskar linbanan som fint i parken med .

Elissa fastnade länge vid Dovhjortarna för där fanns bebisar som hon sa hon ville titta på

Blev tyvärr inte så jätte bra bilder på dem.

Nu är det nog dax för denna mamman att hoppa i loppelådan.
Ni får ha det bra så länge
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards