Alla inlägg under november 2012

Av linda - 5 november 2012 07:47

då var det måndag och lovet är slut och barnen ska tilbaka till skolan vilket de tycker ska bli tråkigt.

Pontuz åkte till pappa igen igår.kommer sakna honom har varit roligt att ha honom här,men nu komer det dröja ett tag för vi ska flytta och bättre att han komer när allt är i ordningi den nya lägenheten.

jag och de små ska vara hemma idag och bara ta det lugnt.det är så trist väder så man har ingen lust att gå ut .

regnar och är så trist.har sett att längre upp har de snö jag hoppas vi inte får snö på länge än.

Julia har börjat vaka flera gånger på natten 2 -3 gånger vaknar hon och så alltid vid klockan 03:00 vaknar hon för morgonen och vägrar somna om igen.jag sover kanske 4 timmarn ibland bara 3 timmar på natten för att hon vaknar jag hoppas det går över snart för man käner sig ganska trött.vi har haft sjukstuga här oxå jula har varit juk högfeber och dålig i magen.tänder 3 stycken fick hon sammtidigt stakarn.

i kväl blir det äntligen lite träning ska bli kul det var ett tag sen nu i kväll blir det shebam det är så kul och svettigt som bara den.

nu får jag gå och ta de små 

ha en bra dag på er alla



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards