Alla inlägg den 30 maj 2014

Av linda - 30 maj 2014 10:41

Tiden har gått fort här har inte funnits tid för att blogga.men i helgen som var gick vi på marknaden de stora fick lite pengar var.och de små fick med så klart .jag hittade äntligen en keps till lolo.så klar valde hon en med mimmi

Blev inga bilder från marknaden då jag glömmde ta bilder eller nja nu ljög jag en tog jag på antons önskan .han hade köpt mini munkar och det var flor socker på dem och han tänkte inte på de men han skulle ta en med munnen och då råkade han blåsa i den lilla påsen så allt florsocker flög runt .så här såg han ut

Hahaha han kommer inte göra så fler gånger.
När det var morsdag fick jag ett fint armband och en fin liten börs till mina mynt super bra tyckte jag då kan jag ha koll på dem istället för att lägga dem lösa i väskan.
Tog lite bilder på lolo och elias när vi komm hem

På mornarna är det bråk om de djupa tallrikarna om vem som ska ha vilken eftersom jag inte har såna med ansikte på så det räcker till alla utan någon får ta en annan djup tallrik

Jag förstår ju att de är roliga att äta ur.
Igår hade jag fullt upp här frostade ur frysen skurade hela ugnen skit tråkigt men ett måste sen lite städ på de och bus med barnen.i dag tänker jag inte göra så mycket eller jo de vanliga sysslorna annars går det inte .
Bara måste visa den fina presenten jag fick av min mormor som tack för hjälpen så himla söt är den

En söt liten igelkott.
Nu har jag babblat färdigt hahaha.
Nu får ni alla ha det så bra många kramar till er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards