Alla inlägg den 9 april 2014

Av linda - 9 april 2014 13:15

fy vilket väder vi ha här inget kul att vara ute ibara blåser och regnar och kallt fryser gör jag    vart har solen tagit vägen komsi komsi solen  

idag hade de maskerad på elias avdelning på dagis,elias ville vara en lite kattså det fick han ju va och så klart ville lolo oxå bli målad ska en ska båda .lolo har ingen maskerad på sin avdelning ,men så klart fick hon ju oxå bli målad som, hon ville.på dagis tränar de på veckodagarna och elais frågade mig om han fick berätta dagarna och själv klart fickhan de så jag filmade honom så han fick se själv sen.så himla gulligt 
  igår var vi på bvc och vägde jasmin .hon växer så det knakar min lilla tjej.

hon vägde 8620 och är 70 lång så nu är det knske dax att rensa lite bland hennes kläder .

i morgon är det möte igen nätverksmöte jag har massor jag ska ta upp som inte går så bra .ska sitta ikväll och skriva de som jag vill ta upp på mötet.

i kväll är jag peppad för ett pass zumba skulle ha cyklat dit men blåser och regnar så så jag får ta bussen istället.

nu komer snart anton med taxin och jag har lovat vi ska spela spelet  som heter med andra ord ritkigt kul är det .

ha det bra med er   

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards