Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av linda - 19 augusti 2015 09:42

sommar fortfarande även om det blåste massor i går storm nästan ju så fick vi sol ändå och varmt härligt.

I måndags blev Elissa 9 månader inte klokt vad tiden går och växer för snabbt tycker jag.

jag ringde i går och bekräftade min operations tid så på tisdag blir det längtar massor även om jag är nervös.

vi var även i måndags i min mormors lägenhet och hämtade lite grejor vi ville ha så det blev en del saker.

pontuz var oxå här så himla kul har saknat honom i massor.den 27 ska vi på begravning min mormor ska begravas då känns tufft i går när jag skulle beställa blommor till begravningen,men nu är det gjort.

Elissa villinte sitta hon vill stå hela tiden lilla sötisen  

pontuz och Elissa  tyckte bilden blev jätte bra på dem.skolorna här började igår så nu är det slut på att sova länge för barnen.lite skönt är det att komma in i sina vanliga rutiner oxå.

 Fick hämta barnen från dagis igår de ringde och sa att elias var dålig i magen .men att han var pigg ändå så det var bara att gå och hämta .Tog dem ledigt i dag bara för att ifall de nu skulle vara något ,men det har inte varit mer så de ska på dagis igen i morgon.Idag får de bli en storstädning här barnen har lekt att de lagar mat i stora rumet så hela stora rumet med en massa leksaker och jag måste vika 4 påsar med tvätt som ska in i skåpen fy tusan vad tråkigt de är att vika tvätt hatar att göra de ,men är ju ett måste.Det är väll bara att sätta igång tar tvätten först så kan de leka annars vill de hjälpa mig och vika tvätt och då blir jag aldrig färdig för då måste de vikas om igen.

nu får ni alla ha en super bra dag många 

kramizzar


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards