Alla inlägg den 25 juli 2016

Av linda - 25 juli 2016 23:20

Måndag idag och vi har verkligen haft otur idag.

Dagen började med att jag var sjuk i morse måde så illa och ont imagen och kass i magen med så det var bara att ringa jobb och säga att jag inte kunde jobba.

hämtade barnen på dagis klockan 15 idag sen gick vi till affären och köpte lite fika med oss.

på vägen dit trillar jasmin och skrapade knäet lite.

lite god fika blev det ändå.

   

Först trillade Elias sen jasmin och Lolo trillade oxå idag fast lolo trillade rejält så det blev ett jack och en stor fläsk läpp.

    .

Just nu är fläskläppen ännu större vi satte en påse frysta ärtor för att ta ner svullnaden ,men det hjälpte inte   .

verkligen oturens dag idag  stakars lolo.

Imorgon är jag ledig från jobb ,men ska till medborgare skolan istället.

en fika med en kompis blir det nog oxå i morgon.Nu hör jag hur sängen kallar på mig här .

ha det bra så länge 

kramizzar  



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards