Alla inlägg den 6 april 2016

Av linda - 6 april 2016 14:13

onsdag idag var tvungen att kolla i kalendern vilken dag det var är så trött så har inte koll på dagarna trodde det var torsdag innan.Har fem magsjuka barn det både kräks och skiter i mängder   .

så här ser jag ut idag bara myskläder på inget smink inte kammat håret änns ser nog roligt ut .

 

Har inte tagit några bilder för jag orkar helt enkelt inte nu när barnen är sjuka.Städa blir det inte häller orkar inte. Jag lägger energin på att ta hand om barnen och torka skit och spyor.Städa blir det så fort barnen sover för de behövs idag .Städade ju igår ,måste städa varjedag här när man är många men vi skiter i de idag.

fick vätske ersättning av min kompis igår det behövdes tusen tack Anna.Har ju ett hjärte barn så det  är livs vikigt att han dricker när han är magsjuk annars kan de påvärka hans hjärta.

Nu får det bli lite film här .

Ha det bra så länge

Kramizzar  


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards