Direktlänk till inlägg 13 september 2018

Så snabbt det går

Av linda - 13 september 2018 20:35

Hej på er .
Nu känns det som om hösten är här för att stanna. Veckorna springer iväg snabbt nu och det är mörkt på morgonen längre.
Vi har hunnit med både besök på ullared och barndop hos min systers två små godingar.

En massa kläder köptes på ullared .
Fanns inte så mycket till Anton,men lite badbyxor ,hörlurar och lite annat blev det till honom. Vi passade på att åka till Göteborg och gick på restaurang så god mat.

Vi beställde in en massa små rätter som vi var sugna på jätte gott . Det vi inte orkade tog vi med oss hem.
Helt klart värt ett besök dit fler gånger.
I lördags var vi på barn dop.
Min systers tvillingar skulle döpas.

Min syster är verkligen duktig på att göra tårtor.
Fina och jätte goda

Nu är det dax att natta de små.
Ni får ha det så bra så länge
Kramizzar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards