Direktlänk till inlägg 2 januari 2019

Rubrik saknas

Av linda - 2 januari 2019 23:17

Hej på er 

Här var det visst ett långt avbrott från bloggen, men ser att det ändå är några som är inne och  läser så himla kul   .

vet inte vad jag ska börja för att kunna uppdatera er ,men vi har varit i lund för kontroll av Elias hjärta.

det är inte så jätte mycket förändrat men åndå så man är lite orolig,men så länge inte klaffen växer mer eller läckan de har lagat i hans hjärta håller sig inom ramen så hoppas vi att det dröjer några år till innan det blir operation igen.

 

vi får helt enkelt hålla tummarna för de.

Vi har ju haft två födelsedagar här casper och lolo.

Hur har ni haft de i jul och nyår då?

Har ni något nyårs löfte?

Kan ju säga att vi har haft otur .Först våningsängen som gick i sönder så vi fick åka till ikea och köpa ny .Anton och elias fick skrivbord oxå.

sen gick teven sönder alltså kan man ha mer otur ,sen åkte halva familjen på förkylning och jag som trodde jag klarade mig men så fel jag hade .jag blev förkyld och tänkte inte på de utan gick och jobbade på torsdagen,jag mådde ju bra.

fy vad dålig jag blev tur jag var ledig sen dagen efter så jag kan vila mig tänkte jag .på lördag morgon mådde jag bra igen och gick till jobb gick bra hela förmiddagen men fram mot kvällen mådde jag inte bra.Söndag kom pontuz till oss och jag kännde att hostan ville inte ge med sig så lite host medicin skulle väll hjälpa och alvedon och de gjorde den kännde mig bra sen på måndagen nyårsafton .

i väg till jobbet. Fram mot kvällen kännde jag mig dålig igen , när jag komm hem så gjorde jag snabbt räkmackorna för jag slutade ju 22.30 så gjorde dem snabbt fast det jag bara kunde tänka på var att jag ville gå och sova.Vaknade i tisdags jag var sängliggandes kunde bara vara uppe små korta stunder för sen blev jag yr. låg hela tisdagen  och halva dagen idag .ikväll mår jag bättre ,men är inte helt frisk än.

Har varit ute lite idag och tagit en promenad jag klarar inte av att bara ligga.

Nu får vi väll se när jag blir helt frisk måtte det bli snart bara står snart inte ut mer med denna förkylning .Huvudvärk  och hosta från helvete   .

Nu känner jag mig ganska mör i kroppen efter varit uppe några timmar.

så det får bli sängen här nu.

ha det bra kramizzar

  


Nu är det väll dax att 

 
 
Ingen bild

Sabine

15 januari 2019 00:02

Roligt att läsa din blogg igen, Linda! Ha det gott och häll dig borta från alla bassilusker nu! 😊

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards