Alla inlägg den 24 juli 2019

Av linda - 24 juli 2019 22:28

Hej på er 

Sitter här i min ensamhet.

De små sover så här är så tyst   .

Ska snart i säng jag med ,men tänkte jag skulle göra ett inlägg först innan .

Vi har börjat vara på något som heter Unga för Unga de  dagar jag är ledig .De håller till på vårt område just nu.

De har olika aktiviteter för barnen och min barn älskar det .

lite bilder på vad vi har gjort ,vi har ju inte gått varjedag men några gånger i veckan har det blivit.




Elissa sitter och spelar spel och fina vatten flaskor har vi fått med.

man kan sitta på filten med och spela eller göra annat. 

   

vi har gjort akvarel målningar och vi har även fått prova på grafittimålning. 

Rikigt häftigt med grafitti målning.

           

 

vi har gjort muggar som barnen har målat och gips skålar .

Hinder bana har vi med gjort .

     

alla barnen har vars en flaska och de tar man med sig dit så fyller de på med vatten för det är vikigt att dricka.

hinderbanan.

 



 
 
 



Elias har även slagit sitt egna rekord på att rocka rockring.

8minuter ochh 49 sekunder blev det närjag tog tiden.


   Jag filmade inte hela för det fanns det inte batteri till i mobilen.

Det tråkiga är att snart är Unga för Unga slut här på vårt område de har varit här i tre veckor och på fredag är det avslutning hade önskat att det var längre ,men de måste vidare till ett annat område i Eslöv.

Nu komm Anton upp och frågade om vi inte kunde dricka te tillsammans så klart vi kan .

Vi braukar göra det på kvällen när de små sover och spela lite kortspel eller fia.

Jagbrukar vinna så jag spelar gärna   .

Nu får ni ha det så bra 

kramizzar   

  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards