Direktlänk till inlägg 2 maj 2016

Är du rik eller ?

Av linda - 2 maj 2016 23:40

hej på er 

hoppas du mår bra.Här kunde det varit bättre mår inte så jätte bra ,men tur det går över igen denna förkylning plus pollen allergi.

Härligt väder vi äntligen har fått hela helgen med sol och värme.

vi har varit ute massor och lekt på lekplatsen med fika med oss så vi stannade ut i 4 timmar.En massa barn har kommit ut så nu är våren äntligen här för att stanna( hoppas jag )  .

Kul när barnens kompisar komer ut oxå  och leker.

          .

Hittade en jätte fin jacka till Elissa på facebook loppisen så söt med ugglor och Elissa vägrade ta den av sig .

Idag fick jag en fråga om jag var rik som har så många barn.Jag svarade att ja det var jag och nu menade inte jag pengar för de blir man inte rik på att ha många barn för de man köper till ett eller två barn ska jag köpa till alla mina.

Men jag känner mig ändå rik ,rik på kärlek för tänk så många kramar jag får och så många skratt och leende jag får värmer mitt hjärta massor och när barnen säger mamma jag älskar dig, så  ja vist är jag rik.

Idag när vi var på väg till dagis så vile jasmin springa som Elias och Lolo gör bara de att hon var lite för snabb.

Ikväll sa jasmin.Mamma om man vill springa snabbt så går det inte för då trilar jag bara ,bättre att springa som en snigel.

hon är för go .Ett stort skrap sår i pannan fick hon såg inte så hemsk ut på morgonen ,men sen när jag hämtade henne på dagis så blev jag förvånad för som det ser ut stakarn usch.

   

Nu är det snart dax att krypa ner i sängen och sova gott ,önska kan man ju i allafall lär inte bli så mycket sömn med .

Sen tack alla för hjälpen som har skickat  mail om mitt andra inlägg om varför bilderna blir suddiga nu blir det bättre bilder med mobilen  .

ha dat nu så bra

kramizzar   .



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards