Alla inlägg den 14 februari 2016

Av linda - 14 februari 2016 13:38

söndag och i morgon är det måndag en helt ny vecka framför oss.

Hoppas på en bra vecka.

Idag tyckte jag att det var lit tyst i badrumet när lolo var där på toa.Smög dit och hittar Lolo med nagelsaxen hon ville klippa sitt hår som vi länge har pratat om att vi ska göra ,men vi hade tänkt gå till en frisör och göra det eftersom hon har så lockigt hår.

Jag klippte de själv plattade med platt tångn först och såg att hennes hår växt helt ojämnt pga sina lockar.Fint blev hennes hår och en super nöjd tjej har jag här hemma nu som slipper knutor i håret och i lockarna för de var slitet.

     

Idag är det alla hjärtans dag vi firar det inte för jag behöver inte en speciell dag att säga till min väner och till min man  att jag älskar dem det gör jag 365 dagar om året och inte bara en dag som affärer vill tjäna pengar på .

Men jag önskar er en allahjärtans dag ändå för de kan man önska alla ändå och det kostar inget häller   .

 

Ha det bra

kramizzar  


Av linda - 14 februari 2016 00:37

Igår vaknade vi till snö.Lolo väckte mig ochsa mamma titta ut det är snö.Jag trodde hon skojade lite ,men när jag tittade ut så vist hade det kommit en massa snö   .Trodde vi snart skulle få vår istället.

Efter frukost tog Lolo och jasmin sina kuddar och la sig i soffan och vilade lite lilla syster vill oxå vara med upp komm hon i soffan helt själv så jag vet vad jag har att vänta mig vår lilla kläter apa.Glad blev hon för Lolo hämtade en kudde till henne oxå.

 

De tittade lite på Barn kanalen de stora grabbarna tittade oxå.

 

Ifredags var jag mamma ledig så skönt att slippa gå tidigt till dagis bara vara hemma och ta det lugnt.Min kompis Jenni och två av hennes pojkar komm till oss jätte kul hade vi och jag fick hjälp att lära mig virka är skit kass på de med det är kul. Igår var jag konstigt trött och mår inte alls bra sitter här nu och bloggar och kan inte sova ont i kroppen och trött rikigt trött,kanske min tur att bli sjuk alla barnen har varit sjuka i omgångar  och Samer oxå så det hade inte varit konstigt.Lite pulka åkning blev det i allafall efter vi hade varit i affären och köpt lite lördags gott.

     

Vi stannade inte ute så länge för casper frös  och sen helt plötsligt frös de andra med så vi gick in och gjorde lite mat  och åt lite gott sen istället .Nu ska jag ta en alvedon och se om det går att sova.

Ha det bra så länge kramizzar   




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards