Direktlänk till inlägg 20 augusti 2017

Nu var det slut på lovet

Av linda - 20 augusti 2017 22:31

Hej på er .

Då var sommarlovet slut och skolorna har börjat .Den 17 augusti började barnen skolan.Första dagen för Lolo i skolan.

Ny väska är ett måste så klart.

 

Vi har inte haft någon vidare sommar häller .Bara regn och blåst ,fast några dagar fick vi varmt ,men på kvällen har det inte gått att sitta ute och äta för när solen har gått imoln har det varit kallt.

Vi han iallafall göra lite utflykter som till sommarlov i malmö,barnen tyckte det var kul.Lite tråkigt tyckte de att det var för barnen hade trott att man skulle få se filmerna precis som på tv.

 

Lite hatt provning oxå den dagen fick det bli.

 

Lite tråkigt var de för de trodde de kunde se filmerna som visades på sommarlov, de fick se de när vi komm hem på kvällen i ställlet.

Elias har tappat fyra tänder på en gång och några svalde han när han fikade ,klart tandfen kommer ändå med guldpengar.

Vi har ju fått en liten rymling här hemma.

Ser hon en katt utanför fönstret och är det små katt ungar som visar sig då rymmer Elissa ,hon tar alla chanser hon får för fröken kan nämligen låsa upp dörren själv nu så det gäller att skynda sig på toa   så hon inte hinner ut.

 

 

Nu känner jag hur ögonen går i kors då är det väll dax att hoppa i loppe lådan och försöka sova lite tror jag.

Ha det bra så länge kramizzar    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards