Alla inlägg den 1 november 2015

Av linda - 1 november 2015 22:25

I går åkte vi till Ullared åh så mycket fint man ville köpa där tänk om man hade haft en massa pengar.Det blev ju en del ändå men mest kläder till barnen och till oss vuxna.En massa lappar som skulle klippas av och lolo hon sa direkt  mamma ta nu bild på mina kläder och på min docka ja det ska jag göra och lägg upp de på facebook och i vår blogg sa hon.Hon kallar bloggen för våran blogg och det stämmer ju här skriver jag ju om vår vardag.

Klar jag tog bilder på kläderna och var så glad hittade så jag kunnde matcha lolo och jasmin önskade bara att det fanns till elissa oxå.

Lolos kläder 

 

jasmin kläder

 

Elias kläder

 

elissa kläder

 

Anton kläder

 

jag köpte lite byxor ,munkjackor,och en fin blus til mig själv.tog inga bilder på mina kläder och casper ville inte att jag skulle ta bilder på hans kläder.

lolo hittade tingeling skor som hon kallade det för bara för att mina har bollar på sig tydligen ska tingeling ha det på sina skor(vetinte om hon har de men lolo brukar ha koll) så det fick bli lite inne skor då oxå hittade inte till de stora grabbarna för då hade de fått likadan tiger skor som elias.

 

skönt att ha på sig nu när golven är kalla och jag fryser som tusan om fötterna.

vet inte vad ni tycker om att syskon ibland har likadana kläder på sig ,men jag tycker det är gulligt ibland.fick bli pyjamas och lite kläningar som matchar varandra.

   

köpte något jätte gulligt till elissa en body klänning och ett par jätte söta strumpbyxor till tänkte hon ska ha de på sig när hon fyller år vilket är snart den 17 november blir min lilla sötis hela 1 år inte klokt ju vart tar tiden vägen.

 

Lolo och elias behövde overall och har inte hittat någon som jag tyckte om men i ullared hittade jag 

 

overallerna är vind och vatten avvisande och den andas oxå är jätte nöjd och håller dessutom värmen jätte bra.

vilket är toppen .

Vet ni vad jag köpt till mig själv oxå på ullared köpte målarböcker för vuxna har hört så mycket om dessa böcker man skingrar tankarna och man får annant att tänka på och de är bra för  man får en sorts ro i kroppen säger de  säger de .jag har köpt på mig några av dessa målarböcker för vuxna och så klart pennor med så när barnen sover sen ska jag måla lite tänkte jag .

 

Det är inte bara pengar man gör av med på ullared det är kilo oxå 2 kilo ner känns jätte bra .

Nu ska jag försöka få Anton till att sova. i morgon börjar han på den nya skolan och så klart är han nervös och svårt att gå och sova.Han ska en massa innan han lägger sig.Jag hade oxå varit nervös ,men det kommer gå jätte bra för honom det är jag säker på.

nu får ni ha det så bra 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards